vrijdag 20 mei 2016

Ro
Mag ik u presenteren :
mijn eerste foto van onze kleindochter
enkele uurtjes na haar geboorte
Ro : HELEMAAL de droom 
waar we vol verwachting zo lang naar uitgekeken hebben.
zoooo zalig !
Mijn oudste zus Anne heeft gelijk
De allereerste aanblik van dit wezentje zal ik NOOIT vergeten
Ro benam me de adem
ze stal mijn hart
ze kerfde haar ZIJN en naam in mijn ziel
in 1 nanoseconde...
heb ik haar herkend
Ro
en ze had nog niet eens haar oogjes open....
ook haar stemmetje hebben we nog maar héél even gehoord
Ons blozende kriekje sliep als een roos de hele (korte) tijd van ons eerste bezoek.
Maar straks ga ik nog eens kijken
en morgen en.....
Ik kan niet beschrijven hoe dit alles voelt
maar 't is buitengewoon heerlijk.
  
PS : voor de archieven
Ro deed haar intrede om 14.15 u op 19 mei
ze weegt 4, 250 kg
ze meet 53 cm.
 Haar naam is Keltisch...

 

 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten