donderdag 26 mei 2016


't belooft een mooie zomerdag te worden...
Met zo'n zonne-energie heb je vanzelf zin om erin te vliegen...
en ik heb zin om ijverig creatief te zijn aan mijn terrastafel...
(oma's voeten doen zeer)

Benieuwd of Ro een wandelingske gaat maken ...
't er er 't weer voor 

 

"hey ... HEY ... HEY !!!"
"Je zou me voorstellen aan de familie !!
als allereerste PROTOTYPE wille 'k ik OOK op den blog !
...maar werkt in godsnaam mijnen poezesnoet wat fijner af alstemblief  !!!"




3ssens : " Euh... ja, omdat ik ze zo 'gjistig' en 'knoddig' vind;
ben ik tussendoor begonnen aan de kattenmutsjes uit mijn verjaardagsboek!
De "FREZE" is af en de oranje  pompoenmuts is al in de maak!
'k bruis ondertussen van ideeën voor mutsjes die er NIET instaan zoals een KRIEKE
een lookbol een hemelbeestje etc etc...
Enfin, we zijn vertrokken....
Naast het babybreien is dit ook een plezant ZOMER PROJECT !


We steunen het ideeëngoed van GAIA en we willen
onze levende familiekatten niet mishandelen
en ze belachelijk te maken door ambetante dingen 
op hunnen kop te knobbelen. (vastknopen met lintjes)

( in feite heeft er niemand graag dat zijn armen in bloederige reepjes geklauwd worden)

Hoe doe je dan WEL een trotse fotoshoot
om de parmantige "katte-oetjes" te presenteren aan 't publiek ?? 
Euh... men neme een oude sok
en vullinge en naald en draad en... vele fantasie...


"Het mutske mag er zijn maar
uw prototype van een katte kan toch nog vele  beter hoor 3ssens !!!"

Oproep aan de familie:
niet al te versleten oude SOKKEN aub


( in feite willen we niet dat onze armen aan bloederige reepjes geklauwd worden)



 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten