zondag 29 mei 2016

TRANSFORMEREN EN stoefen...
 
ooit heb ik voor onze Jonas
een paddenstoel elfje van IKEA
GETRANSFORMEERD
naar prinses Leia
zijn heldin uit STAR WARS
 
een zelfgemaakt kerstcadeautje waar ik nogal trots op was...
 
 In het voorjaar
werd van een kaboutertje van IKEA
 het pinnetje van zijn mutske afgesneden !!!
 
(Juist...dat ventje was van dezelfde serie poppetjes als die paddenstoel elf
en ik beken dat ik er eens een héle reeks van kocht ...)

Kabouter werd 
GETRANSFORMEERD
tot DARTH VADER
nog een figuur uit STAR WARS
 

 Darth vader was een verjaardagscadeautje voor Jonas
en aangezien hij toen net VADER werd...
heb ik er in een vilten kool,
 een kleine Leia ... euh... Ro bijgefrutseld.

JUIST : mijn voorraad vilt is onuitputtelijk!
 
(Ik kan dit nu bloggen, 
omdat Jonas ondertussen deze verrassing kreeg.)

Jonas' geboortedag werd gisteren gevierd 
met een vermoedelijke vertraging van een weekje
én met deze DECADENTE taart  !!
Daar had Vader al jaaaaaren zin in...

Prinses Ro was de kleine STAR op haar vaders STAR WARS party !!!







 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten