woensdag 28 december 2016

Ik voel me zee !


Walter van Gerda, een lieve poëet, stuurde dit gedicht :

Ik was te Cadzand aan het strand
getuige van een misverstand
toen ik twee golven hoorde spreken
precies voordat ze zouden breken

De ene riep :" Het is gedaan !
We zullen hier te pletter slaan!!"
De ander zei beslist : " Welnee
je bent geen golf, je bent de zee !"  

 Evenzeer hartverwarmend
zijn de vele wensen en mailtjes
van alle vrienden en familie
die kaarsjes branden voor beterschap.

Ze kunnen ondertussen een héle kathedraal verlichten denk ik.
Een welgemeende DANKU !
HET HELPT !
 
 De zon is opgekomen
De koffie van papa beer geurt straf en energiek,
ten huize van...
Oma en opa hebben vorige nacht goed en geruster doorgeslapen.
Straks gaan ze op bezoek bij Ro in de kliniek...
geen gewone Ro-dag dus
 
 Hopelijks maakt onze kleindochter even ferm van haar oren 
als de verpleegster niet snel genoeg haar papfles kan brengen,
als gisteravond.
Force én eetlust !
Ro is aan de beterhand, hopen we allemaal.
 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten