vrijdag 9 december 2016


Nog snel even bloggen voor ik naar de OOGARTS vertrek
want misschien zie ik straks NOG minder
als ze van die druppen in mijn ogen spuiten voor het onderzoek...

Sinds enige tijd is het TUREN
als ik fijn handwerk doe of lees ...
 
 Wazig zien is een strop !
Straks zie ik niet meer wat ik brei !


Ook voor etsen en lettertjes zetten
is de klare lijn ZIEN wenselijk


Juist, ik heb een straffere bril nodig!
 
Een mens kan niet zomaar
zoals pantoffels of winterwanten
 een paar nieuwe ogen gaan kopen op de vrijdagmarkt!
Als de oogarts bepaald heeft welke glazen NU
kan ik naar schoonzus Mieke
en haar brillenwinkel.
Mieke zal me wel helpen een keuze te bepalen
uit het grote aanbod modieuze edoch tijdloze monturen 



Daarna kan ik dubbel zo goed focussen
op 't hele kerstgebeuren






 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten