woensdag 21 december 2016

Ro dag

De aandacht zal weer niet naar de kat gaan vandaag...

 Hé BabyRo, ga je nog boekjes kijken met oma ?

 O ja, het lachboekje is kijk/luister favoriet momenteel.

 Terwijl oma probeert te bloggen
speel ik met alle label-lintjes aan mijn speelgoed.
Het is nog donker buiten , want de woensdag moet nog krieken.

labels zijn mijn bijt-zuig favorietjes  momenteel

mummmmmmummummm

Terwijl oma wil schrijven over het lege kribbeke dat ze gisteren zag...
gooi ik een voor een
AL mijn speeltjes de grond op.
"Aaa WEG !!!  kirt oma.
Het val/verdwijn spelletje met mijn spul is mijn favoriete bezigheid momenteel.

3ssens was naar "Winter tijd" met vriendin Lieve, gisteren.
Veel kindjes bij de stal in Leuven.
Waar is den tijd dat 3ssens ook met haar kleuterklas
naar het nog lege kribbeke ging kijken...
wachtend op de geboorte van het kerstekindje.

Waar is baby Jezus ?

" Baby Jezus komt zaterdagnacht pas - hij is nu nog niet geboord.
 Baby Ro wel !
 
Nog 3 keer slapen, oma !  Mijn dutjes overdag niet meegeteld,
Dan gaan we dat allemaal vieren met héél de familie.
En ikke ben de jongste dit jaar, ikke mag baby Jezus in de kribbe leggen 
om middernacht... ikke blijf ZEKER wakker !!
( heeft babyJezus een labelken aan? Mag ik hem laten vallen? Is hij lekker mummmum??)
Opapaaaaaatje ?
Raap jij mijn speelgoedjes nog eens op ??





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten