woensdag 7 december 2016

Ro's eerste oma/opa Sinterklaasverslag.


Hé babyRo, heeft de Sinterklaas fruitpap special gesmaakt 
na al de verwondering van het nieuwe spul op de kast ?
 
Ro : "O JA ! Njam njamnjammmm
super lekkere fruitpap vandaag van Olvarit ( met aardbei!)
'k vond het wel niet genoeg - alles was op op op en ik wou nog nog nog.
'k Had ook wel zin in zo'n oranje bal ding of zoiets in chocolade 
maar oma zei : "NEE"
 
 Dan maar geknabbeld op mijn nieuwe bijt-lap.
Wist je trouwens dat mijn derde tand erdoor zit
maar die vierde bezorgt me veel last !

"Samen met opa al het nieuwe speelgoed gaan ontdekken!
Olalalaaaaa een draaitol vol balletjes!
TOF "

"Wat zit er achter het ritselpapier ??"
 
"Waw een doos!"
 
Hé babyRo , word je ook zo moe van al dat uitpakken ?

Ro : "Ba nee
ik gebruik handen én tanden (3)" 

"Effe die schommelbal met kat laten wiebelen"
"Tingelingelingelingling"
Huh .... waar is dat belletje?

Danku Sinterklaasje!
Straks komt meter Lotje en mama en papa
en dan kan ik nog méér spelen
en als ze effe niet opletten zet ik mijn drie tanden in zo'n chocolatten vent!





 








 



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten