woensdag 22 maart 2017

Donderdag 23 maart

( Vroeg opgestaan)

HAIKU
Geert De Kockere
 
Ik open facebook.
Zoveel blije gezichten
van 's morgens vroeg al !
 
 Eigen foto.
Ik zet liever mijn foto's op de blog dan op facebook.
Dit is het geluksvogeltje dat ik zaterdag kreeg van een vriendin
( Merci Mechels Marroosje en tot op facebook)
Het veugelke zit op mijn stapeltje nieuwe placemats uit symposion.
Er staan allemaal verschillende teksten op, voor bij het tafelen.
Onder 't vogeltje :
" Samen cirkelen over fijne dingen."
 
Hey oma !
Mijn blij gezichtje hoeft ook niet zonodig op facebook.
'k Ben liever de unieke ster van jouw blog !




Hey oma !
Ik kan ook zeer goed ernstig/bedenkelijk kijken.


Of... sceptisch

of meelevend ...
(met opa die géén lekker korstje krijgt.)
 

mmmm... korstje !
( twee hoektanden zitten erdoor, 2 zo goed al... bijt bijt bijt)
 
3ssens : " Tot zover de serie :
staat dat lentegroen me niet mooi ?"
 
Ook in donkerblauw zien we er fleurig uit !




Jaja
Madeliefjes gaan plukken gisteren !


 










 
 
 
 
  
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten