woensdag 1 maart 2017

RO DAG
Ro groeit zo snel als de lente hyacinth.
Meestel ruikt ze lekker naar babyzeep op betterfood
maar soms geurt ze even doordringend als de hyacinth
als haar pamper goed VOL is.
Het verversen van zo'n volle pamper is géén sinécure voor oma
nu haar schat alleen rechtop kan gaan zitten
én omrollen 
én wegkruipen...
 
Het is de taak van opa om het wegwerpzakje met de stinkiestankiepamper
snel snel snel naar de grote vuilnisbak BUITEN te brengen.
 
 Ro : " Gisteren mocht ik mee met papa en mama én oma
om een handige plooibuggy voor bij oma en opa te gaan 'passen'
Ik vond de proefritjes  super plezant.
Oma had geluk !
Haar keuze viel op een McLaren die net de laatste van de reeks was
en ze kreeg daarom een korting.
(Wedden dat ze met die winst  snel speelgoedjes voor mij gaat kopen ?)  
 
Ro : " Daarna ook nog AUTOSTOELEN passen !
'k ben uit mijn maxi cosy gegroeid.
Papa en mama kozen een super turbo model
 
 
Oma koos deze zodat ze nu een vaste vervoerplaats heeft voor mij in haar polootje.
Opa heeft nogal gezweet toen hij dat ding moest monteren op de achterbank!
 
Ro : " Mijn mama wil altijd mooi zijn
en toen zij een nieuw kleedje ging passen
heb ik geduldig gewacht voor de spiegel "
 

 


Ro : " en dit kiekje is van deze morgen 9 uur :
zie ne keer hoe verbeten ik mijn best doe bij de kiné
'k zal kunnen kruipen gelijk een kampioentje"

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten