vrijdag 19 mei 2017

19 Mei !
Geboortedag van Ro .

19 mei 2016
Wonderlijke dag.
 
2017
De tijd is gevlogen !

 

Ik ben al groot.
Ik tel al tot  1
Ik STA, ik kruip, ik brabbel, ik "lees" al dikke boeken! 
Ik eet betterfood en "petit chef" en fruitepap.
Ik zit al aan een bureau.
(Ik wil een laptop en afstandsbedieningen met véél knopjes 
voor mijn verjaardag.
Oja, en een eigen mail adres !!!)
 
 "HALLO BabyRo !
Pficiat !!
Ik zou ook een smart phone op mijn verlanglijst zetten!"

"Mummmummm BabyRo.
Gefliciteerd !
Zorg dat ze je een echte, eigen TAART geven!
Laat je niet afschepen met een simpel betterfoodje ."
 


Dada BabyRootje!
XXXsjes !
Misschien krijg je wel een auto cadeau...
Dan kan je zelf de vele pakjes vevoeren
die vermoedelijk klaarliggen voor jouw feest !

FEEST ??
O ja !!
Maar BabyRo viert dat morgen pas
als héééél de familie kan komen
met armen vol geschenken !

"Whèèèèèèèèèèèè
Maar ik wil geen elastiek op mijn kaken
en genen punthoed op mijn kop voor uw party BabyRo !"
 
 
"Omaaaaaa ???
Maak jij nog een overzicht van MIJN jaartje ??
of heb je genen tijd ?? "

Wordt vervolgd...








 
 



 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten