woensdag 24 mei 2017

Ro dag.

Jochei 't was is de mei
maar de kindjes van de crèche zijn niet blij.
Het mond-hand-voet virus is er uitgebroken
en die zeer besmettelijke onverlaat voor peuters
heeft er alle kindjes niet alleen blaasjes op mond, hand en voeten bezorgd
maar ook elders op hun lijfje.
't Is als kinderziekte niet zo erg
maar de JEUK is vervelend !!
Je kan het gelukkig maar één maal krijgen.
Oma had nog nooit van die ziekte gehoord !
NEE 't zijn geen waterpokken en
NEE 't is zeker geen mond en klauwzeer !!!
 
 Hey !
Stomme blaasjes !
Mijn zielige lipjes zijn ook al gezwollen.
Heb maar véél meelij !
Ik heb oma en opa goed bezig gehouden vandaag.
Nu ik in mijn slaapzakje zit, klaar voor de grote dodo in de nacht
heeft oma pas tijd voor de blog.

Vooral mijn billekes en héél mijn poep staan vol blaasjes
en rode plakkaten
Zitten is dus zeer ambetant.
Gelukkig heeft oma geen selfie of bipsie van mijn poep genomen!

O nee !!! Geen bipsie seg !
 
Gelukkig is er Zwitsal voor rode billetjes.
De dokter schreef verder drupjes voor tegen de jeuk.
Verder is er geen remedie tegen die vervelende peuterziekte.

Ik HAAT rode bollen op achterwerken !
 
 De muizenmuts is af.
Maar OMA TOCH.
't Is veel te warm nu voor mutsen !

'k haal rap dat ding van mijnen kop !!!

HALLO !
Effe bellen met mijn nieuwe smartphone
naar de kat.
Zo vergeet ik effe de miserabele toestand van mijn vel.
 
Straks stap ik met mijn rollator naar de BIB
Mijn boekjes zijn uitgelezen !
Ik kreeg een eigen BIB kaart voor mijn verjaardag.
 
 
Die BabyRo is een verwend nest !
Ik wil ook een kaart !

 


 
 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten