zondag 14 mei 2017

Een bezoek van de kroost
is altijd een cadeau op zich voor mama's en oma's.

en op moederdag mogen de mama's en de oma's
alleen maar SPELEN
en lekker eten
wat een andere chef kokkerelt !

Ro : " Oeps, er zitten geen euro's in dit spaarpotje !
Hoe geraak ik nu aan bloemekes voor mijn mamaatje ?
BABAAAAAA (opa) !!!!!!!!!!!! BABAAAAA !!"
 
 Ro : " 'k ben gisteren komen logeren bij Nana en Baba 
( dat zijn oma en opa maar 'k ben méér bezig met leren rechtSTAAN
dan met correcte uitspraak momenteel)
Papa en mama waren ver ver verre weg naar een trouwfeest.
'k Ikke mocht weer nie mee !! 
Maar bij nana en baba is 't ook altijd plezant.
Ik heb goed geslapen en 't was erg dolfijn in mijn ochtendbad
Opa mocht mijn haartjes borstelen en ik heb geholpen met de babykam!
Nu ruik ik Zwitsal lekker als mijn mama straks komt !"
 

Nemo de vis : " Amaai, 'k heb dat bad van Ro haast niet overleefd !
Wat een enthousiaste schuimvloed maakt me dat jonge peutergeweld !!"

Dolfijn :  "En we hebben, spetterspatterkletsenat,  samen met opa
 héééél de living mogen dweilen na dien badstorm" 
Oma : "Volgende keer mag badRo boven in de badkamer 
in de grote badkuip gaan badineren!
En wij doen ons badkostuum aan ! Nâ"

 
 
"Awel is't hier nu toch proper voor dat moederdag gedoe"










Geen opmerkingen:

Een reactie posten