dinsdag 16 mei 2017

eigen fotoreeksje

't Is nog zo'n skoon weer vandaag !
Ik ZOU in de tuin moeten werken.
Al zie ik het verschil tussen onkruid en echte bloemen haast niet meer...
(deze roze beauty's kreeg ik vorig jaar van Rose Marie)





Mijnen hof staat vol vergeetmenietjes 
ooit begonnen met een paar exemplaartjes uit de tuin van Rik en Hilde
De boterbloemekes, mogen van mij ook blijven staan.

Deze foto's van mijn verwilderde tuin
zijn er naar aanleiding van de mail correspondentie
onder de dames van TenDoorn.
Patricia is de reeks brieven per computer weer begonnen vanuit Haïti
en stuurde kiekjes van de prachtige tropische beauty's in haar tuin daar.
Daarop reageren dan de dames met groene vingers
en sturen fier foto's van hun trots 
en ik.... kan dan vaneigens niet achterblijven
met mijn madelieven...   

Gisteren zat er KAT tussen dees bloemekens
maar Dander de kat is foto-schuw !

De aardbeibloesems woekeren ook overal nu...
HEERLIJK !!!

Aaaarrghhhh.... zie ik daar al een SLAK ? 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten