woensdag 25 maart 2020

GROTE HER OPENING
in tijden van wereldwijd verspreide virussen
 

Hey hey familie en vrienden....
 
Hier zijn we dan weer !!! Vanuit "ons kot" 
PANDEMIE
Noodmaatregelen
afgekondigd door koning én regering; 
ja dus,  zoals iedereen wereldwijd
in "lock down"
 
Het is DRIE jaar geleden dat ik nog blogde.
- laatste post was op 22 of 23 juli 2017 !!!!!
toen gaf de batterij van de vorige laptopde geest
en viel ik stil qua bloggen
en toen kwam Merlijn
een broertje voor Ro
en toen had oma minder tijd om te bloggen zogezegd...
 
Maar de goesting om te schrijven zit nog altijd in mijn vingers en brein 
't Wordt wel weer blog-wennen....hoe moest dat allemaal alweer?
 
 
ja
en prentjes zoeken
ten allen kant op internet ! 
Ja,
 Een van de gevolgen van covid-19 is dus dat we overspoeld  worden
door lieve of plezante, poëtische, leuter- of ernstige mails en berichtjes!
Samenhorigheid !!
Via allerlei sociale media.
Ik word voortdurend verleid wéér naar die foon of laptop te grijpen om ...
in contact te kunnen blijven met alle dierbaren want...
opgehokt moeten zitten 
* "da es nie gjistig "
 
* : niet leuk
 
 " moeten we wieder nu wok binn'n blûven ??"

Euh... volgens mij geldt de quarantaine niet voor kiekens.
Maar weest voorzichtig met kippehoestjes en wast de pootjes grondig.
Blijf vooral eitjes leggen want Pasen nadert
hoe dan ook

OK
Tijd om te BEWEGEN 3ssens !
De gewassen lakens gaan buitenhangen
eventueel de koer onderhanden nemen met javel
Met dit heerlijke lenteweertje
kunnen we weer buiten zitten
en dat is aangenamer als 't proper is !
 
Morgen maak ik een onderwerpen LIJST voor deze blog
er ligt hier ook al een 
individueel handelingsplan om fit te blijven :
afwisselend zit- en meer gym activiteiten voor Driessens.
ah
en wat missen we onze kleinkindjes 
jaja, de * "grote joenges en gieder wok" 
* we missen onze grote kinderen en jullie ook

WE ZULLEN DOORGAAN
(da klonk net weer op de radio, zoals van 't begin van deze crisis
18 juni ??

 
 
 

1 opmerking:

  1. Top. Altijd plezant om te lezen. Veel inspiratie wens ik je vanharte. Lieve groet. Rose Marie

    BeantwoordenVerwijderen