donderdag 26 oktober 2023


-" PECH GISTEREN AVOND !!!
Onverwachte stroomstoring 
en alle recepten die ik uitgevonden had
en genoteerd op de laptop...
POEF
WEG!"

- " Daar word je toch zo moe van en
ik moet dat nu opnieuw want ...
'k had al de pech om bij 't *karoten trekken
de kortste in mijn klauwen te krijgen
BAH ! bah bah TE DJû !!
en
Nu ben IK de klos om 't heksenfeest-menu te BEDENKEN
AAN te KOPEN 
EN
klaar te maken
en
ik HAAT keukenwerk
en ik lust zelf helemaal geen hete hond met bloedsaus
fluimdeegkoeken met gepocheerde spinnen
noch geflambeerde vleermuizen
en ik ben al dat stomme pompoengedoe 
samen met andere rare sujetten KOTSBEU








IK STUUR MIJN KAT!!

* Karoten zijn wortels

PS in Westvlaanderen zijn karote trekkers
mensen die zich niet van hun taak kwijten
ervanonder muizen
hunne plan trekken door hun zwarte kat af te vaardigen
...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten