maandag 9 oktober 2023


Vandaag bijeenkomst met de gezellen in de buurt van Heverlee bos.

3ssens blijft wel veilig aan de ronde tafel en gaat zeker dat bos niet in...

daar zijn te veel mysteries en 't is er blijkbaar GEVAARLIJK,

zeker nu de WOLVEN terug in onze contreiën zijn !

Zoals deze bosbewoner is 3ssens vanmorgen enige info gaan verzamelen

rondom die week van het bos...

3ssens las : " week van de biodiversiteit.

We leggen het vergrootglas op de inwoners van het bos ..."



Uitrusting van een mysterie speurder naar biodiversiteit.


- GASTEN ! Als biodiverse bosbewoner verwittig ik jullie alvast

dat ik al wie een vergrootglas op mij durft te leggen

te maken zal krijgen met mijn  VURIGE toverkracht

en spontane ontbranding in een BOS vol biodiverse pissebedden, 

DAT WIL JE NIET MEEMAKEN !


-" Gasten, kom lekker naar het bos

je mag er a volontè proeven van smakelijke zwammen, paddo's

en zo'n héérlijke rood-met-witte-stippen paddestoeltjens

Je vertoeft in de (zevende) hemel voor je 't beseft ! 

Mmmm....


-" Ik ben het BEU die week van het bos !!

Verpletterd door 't vergrootglas van zo'n muis in Sherlock Holmes kostuum,

mijn kot in de fik

en doodziek van de kotsgeur van al die paddo proevers !!"


- " Hmmm, rare jongens die biodiversen uit het bos..."



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten