dinsdag 20 november 2012

Bloggen, mailen, de dinsdagse 'nieuwe' humo halen in 't dorp, boekjes lezen, nog even pinteresten...
en me ondertussen méér dan redelijk schuldig voelen omdat ik NIET DOE wat ik als "meisje" uit de vorige eeuw voorgeprogrammeerd ben om WEL te doen : "De ménage"
Deugdzaam opgevoeden installeren zich namelijk pas voor hun computer met een tijdschriftje op schoot, sloffen aan de voeten,  GSM aan 't oor, agenda in de hand en een koffie aan de lippen... als alles aan  kant is én de wekelijkse wéérkerende sleur-structuur van 't huishoudelijk gebeuren minstens georganiseerd is... pfffffff....
Waar komt al dat stof trouwens vandaan?
IK strooi dat daar niet iedere keer opnieuw rond!
Waarschijnlijk bestaat er al lang een wetenschappelijke truc om stof papgemakkelijk BUITEN te houden en héél 't kot blijvend stof-vrij maar....
hebben de vakbonden van de swiffers en plumeau's DIE uitvinding snel in een kluis verstopt om HUN schoonmaak economie draaiende te houden...

En dat was mijn bijdrage aan het mee-denken aan de economische crisis vandaag.
Als ik NU wat rondwuif met mijn stofdoek kan ik straks met een wit zieltje naar de vriendinnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten