donderdag 18 april 2013

Verrassing !!
De postbode bracht vandaag een pak
hélemaal uit Nederland. Er stond op dat ik het pas op mijn 
verjaardag mocht openmaken....
Maar ik was té nieuwsgierig en verwachtingsvol
kon zo lang niet wachten
en verloor totaal
mijn gedisciplineerde zelfbeheersing
't pakket kon niet snel genoeg open zijn!
 
TOF tof tof
Ik ben GEK op pakjes en verrassingen
Ik ontdekte
  allemaal handgemaakte geschenken
en fijne spulletjes naar MIJN zin
van een verre vriendin!
'k Zit nu nog glunderend na te genieten!
 
Tanja naaide zelf een grote én een kleine tas voor mij
van een fleurig lentestofje vol aardbeibloesems, vlinders...
't Kan dienen voor vanalles, de kleine zal een
soort pennentas worden denk ik...er hangt een schattig viltballetje aan de rits!
De grote tas is afgewerkt met gehaakte bloemen
knoopjes, én vogeltje én......

Dit is het geheel, Tanja gebruikte allemaal spul waar ik van hou
zie je de lieveheersbeestjes op de bloemen?
 
 
détail
Mooi hé
drielaags vogeltje
Mijn naaimachine kan niet zo'n speciale steken maken als
deze witte boogjes (varens) waar het vilt-lint mee vastgezet is.
Tanja maakt veel quilts en tassen en kledij in haar vrije tijd!
Ze kan ook leer doorstikken en zo...
Door het pinnen over onze handwerk-hobby
leerden we elkaar kennen en
zijn we gaan corresponderen per mail en per post...
"hartstikke leuk"
 
Deze superzachte wollige mohair sjaal/stola
heeft ze helemaal zelf gehaakt voor MIJ
 
WAW
 
DANKUWEL Tanja
Ik vind dat anderen ook mogen mee genieten van je 
"Handmade in the Netherlands"
't is het waard!
Zo blij met dit hemels handwerk voor mij.


 

 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten