vrijdag 31 januari 2014

De tijd was weer veel sneller dan ik!
Zodoende kwam ik te laat in de les grafiek.


Ik probeer nieuwe ontwerpen te maken voor een ets
met oa oude pasfoto's als inspiratie
De leraar gaf me ook een boek mee over grafische technieken
ter inzage en ter studie...

Dit is een privé foto van zus Lieve
genomen met haar i phone
Hij arriveerde in mijn mailbox samen met de vraag
- "Mag POUBELLE een tijd komen logeren ??"
Poubelle is de kat die je mid-boven, verschanst op de loer ziet zitten.
Bovenvermelde poes EET, VREET, LUST ALLES.
Schapen-tweedwol is voor haar een speels DESSERT BUFFET vermoedelijk, én
ons Lieve die al goed opgeschoten is met haar "Kaffe Fasset" véélkleurige tweed sjaal
heeft géén tijd voor verwarrende nagerecht-katten tussen al haar draden.
Ik wil echter geen poubelle in huis - ik brei ook !!!
Lieve zal een advertentie moeten plaatsen voor kattenlogies
in den passe-partout.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten