maandag 28 april 2014

Larry MacDougall
Goeie morgen!
Dit is een tekening van de Amerikaanse illustrator Larry MacDougall
Ik ontdekte daarnet zijn werk op pinterest
Hij was mijn borden gaan volgen...
en zo kon ik zien dat hij zelf eigen werk op ZIJN borden had.
Tekeningen en gouaches naar mijn smaak
erg sprookjesachtig!

Larry MacDougall
Geen tijd voor fotoshoots in de natuur vandaag...
wit op zwart kalligrafie moet af !!!

 
Larry MacDougall


Geen tijd om luilekker te lezen

Larry MacDougall 
Geen tijd om een vriendin op de koffie te vragen in mijn DROOMHUIS

Larry MacDougall
zitten kniezen zal niet helpen
en zitten filosoferen over de eigen noodlottige onhandigheid ook niet
Vluchten op pinterest en lekker wat bloggen....helpt ook geen ene moer

... ik moett ZELF manueel mét inkt WIT op ZWART mijn huiswerk gaan maken
NU

Geen opmerkingen:

Een reactie posten