maandag 1 december 2014

Decembervitamientjes.


Vanmorgen het laatste blad van mijn colruytkalender in de keuken 
naar boven gedraaid... december is begonnen.
Er zijn al veel vakjes gevuld met activiteiten en eventen....
 Er staan mandarijntjes op de kalenderfoto.

Maandagmandarijntjes in de schoen vanmorgen
(ik legde ze er zelf in...)
mandarijntjesgeur aan mijn vingers nu... en aan mijn laptopklavier...
Misschien blijven er wel wat van die oranje decembervitamientjes plakken op de blog.

 purrr purrrr

De tijd tot Sinterklaas zal voor de meeste kinderhartjes vééééééééééééél te traag gaan nu...
Maar het aftellen is begonnen.
Jaja, ik mis nu de sfeer van mijn kleuterklas, ooit in december..
Voor even toch, want als gepensioneerde heb ik nog méér te doen!

 Mmmm... mandarijn en kaneel.
De geur van kerst hangt ook al in de lucht!



 

1 opmerking:

  1. Hallo Mieke!
    Ik zag je op pinterest en wil je feliciteren
    met je leuke blog.
    Ik ben een hoofdverpleegkundige op rust en mijn roots liggen
    in Izegem.

    Hartelijke groeten!

    Marie

    BeantwoordenVerwijderen