woensdag 21 januari 2015

Bericht aan de blogbevolking.


,Geachte lezers/kijkers.

ondertussen hebben we vernomen
dat enkelen onder u
danig verontrust waren
betreffende mijn gezondheid.
Weest gerust!
Ik leef nog helegans
We zijn weer beter en actief,
en we kleden ons warm als we de vrieskou trotseren.

Bedankt voor uw aandacht en het inzitten met mijn welzijn.

Laat deze vrolijke foto uw dag maken!

Ondertussen...


Zijn gisteren mijn lessen kalligrafie herbegonnen.
We leren schrijven met een breed penseel!


Deze namiddag is het handwerkclub in de BIB.
Jaja , ik zal zeker weer van de partij zijn want:
samen handwerken werkt therapeutisch.
(Nee, verontrusten , weet dat mijn geestelijke gezondheid niet in gevaar is,
bij mijn eigen weten toch niet)

'k moet nog even mijn denkhoedje opzetten
om te beslissen WAT ik meedoe in mijn handwerktas....
en of ik meteen uit de BIB
nog wat DVD's meeneem met spannende series...
en een lekker boekje ???

 EERST
de ménage.
Weest gerust! Ik heb een droogkast!
 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten