zondag 18 januari 2015

luie ziek-zondag
slapen afwisselen met dutjes, uiltjes knappen
en pinterest na de siësta

 MOOI !! pinterest poppie  ... textielwerk

Zelf ben ik nog héél fragiele, gedroogde klaprozen uit 2014 aan 't bewaren.
WAT zal ik er creatief mee doen?
'k Ben er nog niet uit.

 'k Verzamel en 'k bewaar ook al tijden massa's prachtige POSTZEGELS.
Daar moet ik OOIT ook nog iets mee fabriceren!


De nieuwe stempels op mijn werktafel schreeuwen om afgedrukt te worden
... wel op een originele manier of op speciaal materiaal of... of....


Was ik niet van plan om EINDELIJK iets méér te gaan doen met
die lege journaalschriften die hier nog rondslingeren
wachtend op...

( illustratie van Man Ray)

Maar eerst... nog een bruistablet dafalgan.
 Die ellendige koorts komt telkens terug!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten