vrijdag 29 juli 2016

Medisch Bulletin

Nog altijd pijnlijke rug/heup
...
Net zo erg als toen ik die keer in mijn kindertijd
op vakantie bij de nichtjes 
een enorme splinter in de rechterkaak van mijn zitvlak kreeg
toen ik van een grote, versleten houten glijbaan zoefde
ergens op een speelplein in Henegouwen !
AUTCHchchc   auwauwauw......
In den ouden tijd nam men het niet zo nauw met 
kinderrechten en veiligheidsvoorschriften voor speeltuinen.

Tante Sabine zaliger heeft het stuk balk er proberen uit te peuteren
wat trouwens niet helemaal gelukt is !!!!
Ik leef met een stukje hout in mijn bil!
Maar dit is dus niet de oorzaak van mijn huidig afzien.
 
 Deze week ging ik reeds dagelijks naar de kinésiste...
Ik noem het "naar de tortuur" 
want 't is één pot folteringen voor mij voorlopig...
Al is mijn kiné een hele lieve dame met zachte handen !
Gelukkig hoef ik niet zo'n belachelijk handdoekske op mijnen kop
dat is al iets....

Tot de ontsteking beter is
en de echte kiné oefeningen voor rug en heup beginnen
krijg ik dagelijks een LYMFE DRAINAGE

Sinds de lessen biologie was ik compleet vergeten
dat ik naast mijn bloedbaan, zo'n lymfestelsel had.
Zolang een mens gene last heeft
beseft hij niet wat er zoal allemaal
aan zijn binnenkant zit !
(rare dinges allemaal)

Door de lymfen te masseren
worden de afvalstoffen beter afgevoerd
en verbetert de spanning in ontstekingsgebieden...

... en blijft ook maar allemale kaarsen branden...
wie weet helpt dat ook
ge weet maar nooit.
 
 




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten