donderdag 14 november 2013

Terwijl in de far West feest gevierd werd GISTEREN,
zat ik zelf ergens in Brabant
op een samenkomst met ex collega's, ijverig geheime notities en foto's  te nemen
van al het verbijsterende, ludieke en opzienbarende uit het druk-druk-druk leventje
 van de TerBank gepensioneerden. Iemand moet toch al die interessante weetjes
en roddeltjes vastleggen voor het "wist-je-datjes-verslag"
Vandaag pakken we nog méér cadeautjes in en
 ruimen we straks goed op.
Het huis moet proper zijn want ZATERDAG verjaart papa beer!
En morgen, VRIJDAG is er FUIF voor een vriendin die een nieuwe voordeur krijgt
etc etc etc
want er staan tot eind november nog een viertal jarigen op onze kalender!
Maar manlief krijgt natuurlijk de meeste cadeautjes...
 HIJ krijgt géén nieuwe computer !!
Papa beer prefereert natuurlijk MUZIEKdinges
NEE
Hij krijgt WEL de huiscomputer VOLLEDIG ter zijner beschikking nu
want daarjuist bracht het postcamionetje voor de pakjes bedeling
MIJN spiksplinternieuwe LAPTOP !
Ahaaaaaaaa. Hoera !
Nu kan ik ten ALLE tijden en overal schrijven, bloggen, pinnen, verzamelen.....
vanaf morgen toch, eerst moet Jonas dus langskomen
want zoonlief zal  al MIJN programma's en spul op mijn laptop installeren!
ZO wijs, handig en IT-onderlegd ben ik helaas niet zelf.
? ? ?
 
MIJN ! ! !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten