donderdag 28 mei 2015

Deze morgen veel vriendschappelijke berichten in mijn mailbox. Bemoedigende woorden om de operatie morgen te doorstaan en zo. Het is geruststellend dat er vele kaarsen zullen gebrand worden en gedachten aan mijn beproeving en zieleheil gewijd.
De foto hierboven, van de kruisweg en bee'vaart in Scherpenheuvel werd me toegestuurd door Gerda en Walter trouwens, waarvoor dank.

 De zenuwen zijn al wat op de loop in mijn buik. Maar aangezien er de zoveelste TREINSTAKING is, is 't hier opvallend RUSTIG - ideaal dus om toch wat te ontspannen.

Niet teveel nadenken over anatomie...

 al vind ik het akelig dat er zo ongegeneerd naar mijn binnenkant zal gekeken worden morgen...

'k Heb vooruitziend denkspelletjes en lectuur voorzien ter verstrooïng van bange gedachten.

 Sportactiviteiten zullen voorlopig niet aan de orde zijn...

navelstaren... des te meer.

tot ???



Geen opmerkingen:

Een reactie posten