dinsdag 26 mei 2015

Medisch Bulletin.

 'k Zit met een scheur of gat in mijnen buik.
o
De zogezegde navelbreuk.
Een veel voorkomend euvel volgens de dokter.
Komende vrijdag word ik opgelapt.


Enkele dagjes opname in het ziekenhuis....
'k vind het best eng.

De voorafgaande onderzoeken zijn al achter de rug...
De abdominaal chirug had het over dwarse insnedes
en dichtnieten !!!!!


kunt ge u voorstellen hoe IK me dat nu allemaal voorstel...
en mijn nachtmerries worden erger en erger !!






 ik vind nietjes niet zo leuk
'k hou dan toch meer van naaien en naaldwerk.... denk ik

ja lap
'k voel me nu al de opgelapte

Laat ik nog maar even aan plezante dingen denken !
Zoals de aanstekelijke lach
van Jarig nichtje NOOR van 't Zwaontje !!
Jahahahaaaa, 'k hoor haar tot hier !!!!
 

 (Mooi genaaide steekjes hé
 zoiets kunt ge niet NIETEN)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten