vrijdag 14 juni 2013

Geen drum-repetitie vandaag voor papa beer. 
Hij moest mee naar Leuven om nieuwe kleren te kopen.
Zelf vond ik hele mooie stoffen bij "habiba"
( zie www.habiba.be  voor geïnteresseerden)

 
 Het kiezen uit het grote assortiment was moeilijk...
het werden katoen uiltjes en poesjes.
 
Bij winkelen in de zon, hoort ook : "terraske-doen"
Ik had enorm veel dorst van al dat heksen door de stad en
een tovervrouw laafde me.

geuze boon natuurlijk voor manlief....
Terwijl ik dit blog, hoor ik op het nieuws dat er in
Leuven vier bevers gespot werden in de Dijle.
Tof nieuws... zelf zijn we het viertal niet tegengekomen.


Met de hulp van een kat 
(Nénette is haar naam)
werd na zes uur nog een nieuwe tent opgezet in de tuin van dochterlief.

Poes noebi wil ook mee kamperen!



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten