maandag 24 juni 2013

Open deuren, tentoonstellingen, reünie-brunch en veel
'buitengewone' ontwapenend spontane tot bizarre begroetingen met
kleutertjes en ex leerlingen, sommige ondertussen slungelende pubers of
ferme volwassenen geworden...
Eendjes zwommen in vrolijk gedruis en hé
dag visselke vis, dag visje uit de klas van Ilse!

een feestvarkentje naar mijn smaak!
"Mijn" oude vertrouwde Jules klaspop zat er zwoel en relax bij
in zijn spiksplinterhagelnieuw zomerkostuum!
het was een innig her-ontmoeten met die deugniet.
Hélemaal klaar nu, voor de grote vakantie.

Van Ter Bank nog naar ACE open-deur - mijn werken gaan ophalen
bij de zomer-sluiting daar....


Vanmorgen kreeg ik een cortisone injectie voor de peesontsteking in mijn linkerpols.
Deze zomer moet ik een pols-duim brace dragen!!
En... in de brace-industrie is nog een gat in de markt want toen ik zei dat ik liever een
hemelsblauwe met witte bollekes wou kopen, een die wat past bij mijn
zomergarderobe,  bleken die lelijke dingen enkel in 't zwart te bestaan....
en 't is AMBETANT dragen ook nog!!

Minpunt is dat ik niet mag breien of handwerken de eerste weken
Voordeel is : ik kan mijn afwashandschoenen aan de wilgen hangen!
Je kan ook veel boeken lezen met enkel je rechterhand ter beschikking





Geen opmerkingen:

Een reactie posten