vrijdag 7 juni 2013

illustratie fiep westendorp
Deze week voornamelijk bezig met "pensioenpapieren" en telefoontjes naar overheidsdiensten
(die je zot maken met hun "aaineklaainenacht MUZAKmozart" gepingelde wachtmuziek...)
Nogal een vervelende rompslomp... zeker als er NIETS op je rekening komt...
Dan verliest een vrouw als ik de lust om creatief te zijn.
Maar ik leef nu op voorschotten en op hoop dat het nog eens in orde komt met mijn pensioensfinancieën.  
Volgens mij is kafka's KAT bezig geweest 
met mijn onderwijsdossier op het werkstation van 't ministerie (zucht)

Verder ben ik gaan wandelen in de zon want er is een NIEUW wandelpad ingewijd
vorig weekend in Zichem en met zo'n lekker weertje blijf je niet binnen.
(foto's volgen nog wel)

Met veel hulp van de katten die alletwee springer dan levend zijn
en o zo graag gekopjekrabd worden met de achterkant van het schrijfgerief dat je hanteert
(allerliefst met het gummetje van zo'n vulpotloodje)
heb ik de omslagen geschreven voor manliefs tentoonstelling binnenkort.
Papa beer heeft eelt op zijn schrijfvinger van het zeefdrukken signeren ondertussen...

fiep westendorp
Ik ZOU nog wat moeten opruimen en dan

fiep westendorp
weekend-boodschappen doen met papa beer.
Zal hij kikkerbillen of krokodille-wraps kiezen voor zijn vaderdagsdiner?

(PS Ik vul mijn geliefde kinderboeken-illustrators aan op de pinborden
want ik broed op een tekst rond "VERTELLEN"

Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten