zondag 9 november 2014

GEVOGELTE.

WEGENS GEBREK AAN ANDERE ZONDAGSE BLOG INSPIRATIE...

 De gezusters 3ssens op gevogelte pad... recht naar de eindejaarsfeesten toe.

- " vand'jaore beginn'n we goed up tijd an de kerst-voorbereidingen"
- "Ne keer feest met gevogelte, da kan nie mis zijn! Wuk peins'je gieder van "vol au vent ??"
- " Vollevang....  GEVOGELTE ???"

O JA, nodig eens een eenzam gevogelde uit!

 Vollevang ??? 
Nee, merci, Ik VIER wel ergens anders...


Gevogelte in de kribbe ????




Tante Lieve heeft al goed laten weten dat kerst-gevogelte-versieringen
GEEN paasdecoraties mogen zijn !!!

 Ik zeg het nu al
IK eet géén blauwe soep !

 Ik zal ZEKER uitgenodigd worden
want ik zet al héééél de herfst mijn beste beentje (pootje) voor!


Ik wil ook een invitatieeeeeeeeeeeeee !


wacht wacht, ik wil ook komen !!

ik ben al helemaal opgedoft voor IEDER  gevogelte feest

ik ben géén gevogelte in deze hete herfst tijden

GEVOGELTE ??
Ze weten niet waar ze aan beginnen !








Geen opmerkingen:

Een reactie posten