donderdag 27 november 2014


huiswerk kalligrafie
hoofdletter "legende" schrift met brede pen
donkerbruine en oker bister en wat goudpoeder
De foto heb ik dwars gelegd omdat mijn ABC zo bekeken,
grafisch, iets spannender wordt.

SCHRIJVEN maakt rustig....
Staks nog wat mooie spreuken pennen en al beginnen met de nieuwjaarskaart...

 
Handwerken, breien leidt bij mij ook tot ... ZENnnnnnnnn
ohmmmmmmmm

Hierboven de uitgeprinte uiltjes van pinterest en mijn 'vertaling' 
Ja, ik heb een BREISCHRIFT voor mijn werkstukken.
Daarin oa de berekeningen, na het breien van een proeflapje met soort wol en dikte priemen
voor bv een haarband in kinderhoofd formaat. (ong. 50 cm.)

 TA DAAAAAAAAAAAA
Het resultaat.
(De hoofdband is op een microgolfovenpotteken gezet voor de fotoshoot)

détail

veels te veel karoten schillen voor gezonde sereniteit leidt tot euh...
een volle schillenbak en gezonde SOEP
karoten zijn wortelen en oranje soep is een lievelingsgerecht van de kroost.


Prima prima Zwarte Piet....
ZO worden die wortel-overschotten uit al die schoenen goed verwerkt
en blijft "slecht weer vandaag" gespaard van kolieken.

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten