donderdag 20 november 2014

Gisteravond een heel mooie film gezien samen met papa beer.
De DVD was een van de verjaardagscadeaus van zoonlief voor de papa.
We zijn hier allemaal nogal fans van de Coen brothers.
Beide kinderen hebben trouwens hun vader verwend met muziek en film!
We zullen nog véél kijk- en luisterplezier beleven in de komende tijden!

"Inside Llewyn Davis" is een zeer sfeervolle film over de folkscéne uit de jaren 60.
De hoofdrolspeler is een klaploper en een niet zo succesrijke zanger 
maar hij kwam;  - op mij toch; -  zeer beminnelijk over
wegens zijn onverbiddellijke passie voor zijn muziek ??
jajaja én een schoon manneke die Oscar nji !!  )
'k was ook HELEMAAL wég van de KAT in de film!


Dat beest was eveneens een TOPACTEUR !
Als je dit beeld zo ziet hierboven, 
zou je denken dat dit een onafscheidelijk DUO is...
NEE hoor. Ze zorgen helemaal niet voor elkaar !!!!!
Llewyn laat de kater van zijn vrienden ontsnappen .... in NEW YORK !!!!!!

OEIoeioei oei
Komt dat wel goed ???

 Wees gerust 
ULYSSES !! (We vernemen zijn naam pas op het einde van de film, na de vele omzwervingen)
 Ulysses dus, komt terug thuis... op EIGEN katerkracht 
en aangeboren kattenGPS
Oef
Ik heb goed kunnen slapen.

Ik ga wat kalligrafie oefenen nu,  namen schrijven.....
Llewyn en Ulysses zullen mijn pen nogal uitdagen met die dubbele L en S
en die kei moeilijke Y en hoofletter U waar ik nog altijd mee worstel .... 

 



 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten