vrijdag 14 november 2014

't Was een rare week vol feestdagen, ontmoetingen, feest-voorbereidingen... en  geknutsel.
Hierboven zie je het begin van de fabricage der VILT kerstboompjes voor de goede-doel kerstmarkt.
Het is DIKKE vilt en ik kocht een lap van 50/30 cm. Ik koos een driehoek-boom-patroon zodat ik
zo profijtelijk mogelijk kon uitknippen .. en de mini overschotjes heb ik ook spaarzaam verzameld voor later.... daar kan ik nog versiering - labels - uitkrijgen voor aan de kerstpakjes misschien...


De boomjes zijn 10 cm lang op zich. Aan 1 kant heb ik vier kleine Hema kraal-belletjes genaaid.
Twee boompjes (belletjes buitenkant natuurlijk !!) OP elkaar gespeld....

Voila ! Klaar om aan elkaar gestikt te worden met de naaimachine. Maar eerst de boodschappen!

PS Dat stikken was nogal een gefoefel omdat die bellekes hier en daar in de weg zaten van de
"VOET" .... naaimachinenaaisters zullen me wel begrijpen. Maar ze zijn wel GELUKT! Oef.

De schapenwollen gebreide boomjes ( 15 cm) kregen 1 kerst-bel onder de lus in hun boompuntje....


DANDER... onze kat.
" Ik wacht op mama tot ze terugkomt met de boodschappen... dan glip ik mee binnen!"

" Visje mee, mama ??? Brokjes?? Catnip ?? CATISFACTIONS ??? !!!!!"

" Mmmmm... even kats onverschillig doen tot dat zakje OPEN gaat...."


Terwijl de naaimachine er toch stond voor de kerstknutsels...
heb ik ook speeltjes genaaid voor de familie-poezen
visjes opgevuld met catnip - kruid met een geur ( DRUGS ??) waar katten GEK op zijn
en letterlijk speels ZOT (psychotisch) van worden....

nip nip nip nip nip nip nip
lekker lekker snuif snuif, knibbel knabbel sabbel sabbel


rollebollle bol bol bol rock'n rrrrrollllllll

Van MIJ !!! Dit pakken ze mij de eerste uren niet af!!!

" Mama! Mama! Ik vier samen met papa beer mijn verjaardag komende zondag!
Papa beer kreeg MIJ tenslotte als kitten op 16.11.2007 !....
Ik heb alle familiekatten geïnviteerd... CATNIP en catisfactions genoeg !!"

MIAUW ???
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten