zaterdag 8 november 2014

hei !
hô hôw !!
wacht mô nog een bitje
 't Is niet omdat ze  ôl vôllen bak bezig zijn
met wôllen en andre kerstbwômkes
dat 't vôor ôs, de rendieren,  ôl tijd is ôm an te zetten.

Ge meugt wel ôl joen rôde neuze gaan opblinken en klaarleggen.


ZELFS ik mag nog niet aanzetten!!
Al moet ik nog vroeger arrirveren dan kerstdag !
''k zit hier dus nog verdoken opgesteld tot december!

GEVOGELTE zal trouwens dit jaar de boventoon vieren met kerstdag
 Juist, gevogelte is het THEMA - volgens tante Lieve toch!
(is 't vol-au-vent op menu ?? of bedoelt ze de kerst-ornamentale decoratieve accecoires ??)


Stop
De UIL als gevogelte, is momenteel aan de macht!
Aangezien er nog een hele pwôte (handvol) belangrijke namen
op de verjaardagskalender staan, bij november en december
vindt de uil als gevogelte, dat die EERST gevierd moeten worden


Ah nee!!
't Is WEL eerst nog SinteMaarten !
Alle vlammende bieten nog aan toe!

 HOHOHO
en ik zie in mijn kalender dat het daarna mijnen toer is
dus VOOR die heidense rood-pluchen valse snoodaards van kerstmannen!
Ze zouden DIE beter bannen, in plaats van mijn Zwarte Piet !

Als er maar iets te vieren en te smullen is...
IK kijk in alle geval al kwispelend uit naar al die komende festiviteiten!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten