woensdag 26 maart 2014

Met de radio op
en het TVscherm met de canvasbeelden vol wachtend, Waregems groen gras
naar de tafel met de computer gericht...


 de stofzuiger
naast mijn oude emmer  met 't nieuw zeemvel aan mijn voeten.....

...ben ik globaal mijn grote kuis aan 't plannen
terwijl ik wat prenten zoek voor de blog
 én het wereldnieuws van deze dag volg :
President Obama bezoekt 'Flanders Field' in Waregem.
Al kan ik goed multi tasken
en al hoor ik alles DUBBEL
(de radio komt een paar seconden later met hun uitzending 
en ik hoor de toespraken hier ter statie met een ECHO... ECHO)

ik laat de officiële verslaggeving van dit speciale event 
beter over aan de echte journalisten, de kranten en gazetten. 


Stop gasten
we zoeken vrijwilligers om boven op het trapladderke 
de hoge ruiten te kuisen van de statie
de héle rij aan de perronkant.

 Vluchten kan niet meer
De lijsten en de planning
van mijn grote voorjaarsschoonmaak
zijn opgesteld!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten