zondag 23 maart 2014


Straks neem ik de trein naar 't stad en ik ga naar de markt.
Naar de rommelmarkt en tweedehands boekenbeurs.
Dochterlief komt ook.
Ik doe een BEPERKT budget mee in een GROTE sacoche.
Dat is verstandig zijn en toch leven op hoop...
wie weet vind je nog eens zo'n oud PUNNIK klosje als hierboven!

Rommelmarkten zijn gevaarlijke plaatsen
voor verzamelaars van fietjefatjerie
oude knopen, handwerkgerief, boeken...
Ervan dromen dat je heelder dozen DMC borduurgaren zult vinden
om nog méér bloemen te haken en te naaien
dat mag




dochterlief zal weer blijven plakken bij de stands met oude LP's
Dan slenter ik wel door naar de boekenkraampjes.

Een trouwe blog lezeres mailde me dat ze graag mijn bloemenprenten zag
en vandaar ... nog méér bloemekens vandaag.
In realiteit komt er vooral STOF uit oude boeken
en af en toe een overjaarse boekenwurm

 Helaas kennen de verkopers ondertussen ook de prijzen 
en is het zelden BINGO


Maar de doelstelling van zo'n namiddag is ook : samen een prettige tijd beleven!

De rommel collectors
groeten u
hasta la vista 
(ik steek snel nog wat extra vouwtasjes in mijn grote sacoche)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten