dinsdag 24 februari 2015

idyllisch prentje nietwaar.
Mijn lakens tollen zich droog in de winden van de droogkast!
Ik heb bij de opruim-plannen al overwogen...
om het rieten poppenkoetsje vol oude poppen
uiteindelijk toch naar de kringloop te doen...
tenzij er zich liefhebbers melden.


Nog even de NIEUWE treintabellen bestuderen.
Morgen met het spoor en met vriendinnen naar Gent.
Naar de Cneut !!
(tentoonstelling Carll Cneut, illustrator en dorpsgenoot uit de roots)

 eigen foto

Na het bestuderen van de weerstabellen en de lucht boven mijn kop,
ziet het er niet naar uit
dat we schitterend weer krijgen!
Dat blauw op mijn foto is een valse bedrieger...
'k was nog niet terug binnen met mijn fototoestel of
de regen ruischte neer over de statie!



Aangezien we dan toch de camera bij de hand hadden...
Dit is de nest muscari die ik in mijn living gezet heb.
Ze groeien voorspoedig.
Prachtig blauw en lentegroen!

Dit is mijn zelfgebreid vest.
'k Heb het invouwend wat gefotoshopt
zodat het slanker lijkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten