zondag 1 februari 2015

KNOPEN.
 Hierboven zie je een van mijn hoedjes
uit mijn hoedjesverzameling ...
Het grootste deel van die collectie is trouwens op mijn ex school gebleven
in de poppenkast en de verkleedkoffer.
 
Dit zonnehoedje, gepimpt met een selectie uit mijn knopenverzameling
staat nog op mijn hobbykamer
 
 
Toen dochterlief nog een scholiertje was ...
heb ik met de fantasieknopen uit mijn knopen-ladenkastje
deze knopenlap voor haar geborduurd.
Een souvenir aan de uren spelgenot met moeders knopen.
 
 De laatste dagen
heb ik verschillende van mijn bezigheden/activiteiten 
aan elkaar GEKNOOPT
met... knopen 
De handwerkclub, de lessen grafiek, 
 de pinterest knopenknutselborden, her-sorteren van mijn knopendozen...
 
 Juist ja,
dat kwam dus allemaal door die bloemenknopen
De BRON van deze mini knopenrage
kwam via facebook trouwens van nicht Ann B. uit P. 
 
 Zucht.
Enfin.... een mens moet met iets bezig zijn op van die muiskleurige winterdagen 
 
 
hihi... ik kan het niet laten hé
maar ik kom de laatste tijden zelf overal UILEN tegen...
hoe zou dat toch komen ?

"stomme uilen!"

 Er zit sneeuw in de lucht!
't Zal oppassen zijn op de baan.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten