woensdag 11 februari 2015

 - "kikt ne kjir ier!"

- "Mor weljère toch; wuk e knoddig baôjke vô e kljin boeleken !"

- " Da es pinterest nji !"

* kijk eens hier
Wat een schattig vestje voor een klein kindje
foto gevonden op pinterest

 -  "kikt ne kjir ier sè !"

 Juist, manlief kocht me dit schattige melkkannetje bij ' 't dagelijks brood'....

- " kikt nu ne kjir ier !" 

Gisteren bij kalligrafie een les in achtergronden fabriceren.
Structuren en kleurschakeringen met acryl in gesso op canvaspapier

" Kik..."    idem
jaja, kliederen en experimenteren met gesso en verf  is erg.... euh
therapeutisch en ontspannend 
tenzij je smetvrees hebt voor kleurige vlekken ... euh, OVERAL

 Wie het kijken nog niet moe is...
Hier heb ik geoefend met breed penseel op krantenpapier...
Ondertussen ook veel bijgelezen en geleerd over larven

détail
(ik vind dat eigenlijk niet mis, zo...)

een combiné van penseelschrift, ordinaire oude waterverfdooskleurtjes
millimeterpapier en de postzegels die hier rondslingeren voor mijn lessen grafiek.

rondslingeren
en zo heb je gezien
waar een gepensioneerde als ik mee bezig is
als er ne keer niks specifieks in de agenda staat....
breien, pinteresten, kaffie drinken mét melk, kliederen, schrijven, kleuren, 
alles vastleggen op foto en
rondhangen

?
hangen...





 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten