woensdag 4 februari 2015

TIME MANAGEMENT ?


Manlief, wennend watertrappelend om niet te verdrinken
in zijn zee van tijd als gepensioneerde ...
had het er gisteren over dat hij misschien een expert zou raadplegen
om zijn TIME MANAGEMENT te regelen...
Beetje hulp bij de structuur in alles alles alles wat hij NU wil doen...
zodat hij effectief iets DOET

 typische gedachte voor een vers gepensioneerde

Jaja, ik weet het al lang :
TIJD is zo'n verrader !! Hij is weg en op en door
voor je beseft dat je hem zou gebruiken....
 


Ik heb time-management
én mijn ménagewerk
wat overboord gegooid momenteel



en ik doe waar ik ZIN in heb, wanneer ik wil


Hierboven een foto van een van een eerste "postzegel" experimenten.
Op aquarelpapier - zegel met gebouw :
aan- en bijgevuld met eigen aquareltekening.
Jaja, aquarellen en petieterige werkjes maken, 
dat maakt me gelukkig!



Mijn huis is niet zo content - het wil opgeknapt en gepoetst !!
Maar tsja ...
Ik zat UREN zegels af te weken, te drogen, te sorteren
danarna heb ik een selectie gemaakt
om verwerkt te worden tot "moeders-hobby-club-kunst"
(zo noemen ze hier mijn bezigheden)
Stofzuiger en stijkplank bleven in hun hoek staan.


'k maak wel nog hutsepot klaar en zo
Als je goed creatief kijkt, voor je ze vilt,
kan je gezichten vinden in de meeste polderpatatten


Het is zoveel interessanter om bezig te zijn
met verf- en aquarelpenselen
dan die saaie veeg- en afwasborstel.


speelse zeepbel
genietend
in 't diepst van zijn gedachten
buiten de tijd






Geen opmerkingen:

Een reactie posten