donderdag 3 november 2016

gisteren...

 Hey
Hier is Ro, 5 maand ondertussen.
Mits wat gekuste steun
zit ik al rechtop in de babystoel.
(Eventjes toch)
Gisteren had oma bezoek
en wakkere ik,  mocht mee aan de koffietafel
tot het mijn pap-tijd was.
'k Zat er super lief  en braaf bij
zodat ik niet terug naar mijn bed vloog.
Hmmm 
 Kon ik maar een van die lekker uitziende koek-dinges  bemachtigen.
Sabbelen, knagen en zeveren op allerhande spul  
is erg bevredigend als je tanden krijgt
en dat doe ik dus tegenwoordig fervent én
op alles wat ik maar te pakken krijg.
Géén koek, wél een groot zacht ritselding
kwam onder mijn grijp-vingertjes terecht. 

Oei
oma scheurde ritselding kapot !

wat kregen we hier nu ?
hmmmm ....NOG een baby voor oma en opa ???
Effe gevoeld... hmmm super zacht
effe in die neus gebeten
mm mmum mmmummm ... opa's neus is lekkerder.

Oei
hmm, effe nadenken hier
Als dat super zacht, schattige pluchen geval
 MIJN plaats hier bij opa en oma
maar niet inneemt !!
 
ô ow
 
 
 
 


 


 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten