woensdag 30 november 2016

RO dag
 Dag Babyro.
Wacht je ook zoet op de Sint ?


Sabbelknabbelslllkkkslllkkkk
De vriesganzen vliegen hier over.
Sint zou best een muts aandoen als hij zijn toer doet langs de schoenen.

Hé Babyro
Heeft jouw oma ook al een Zwartepietenmuts geknutseld voor het komende Sintfeest ?
 
Euh... NEE!
Oma heeft er ooit tientallen gemaakt voor haar klas
maar die liggen nog allemaal op school....
Geen nood! Ik mag opa's klakke (pet) wel lenen. 

Hallo Babyro.
Weet jouw oma nu al waarom Piet zwart is
en waarom hij stiekem opa-sigaren rookt ?
 
 Ba nee,
oma heeft te veel werk met pamperen en zo
en geen tijd om naslag-boekwerken over 6 december te lezen.
Pandazwart of sneeuwwitje... 't heeft voor mij nog geen belang
als ik maar mijn schoentje mag zetten...

Whèèèèèèè !!!!
Ik lust geen ape- en pepernoten !!!

Laat diene blêtzak eens stoppen met blèten!
Straks verschrikt ze nog de maan die door de bomen schijnt
en zonder licht dondert Sint van het dak, 
zeker nu het zo glêtsj gemaakt is door de vriezeman.
 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten