vrijdag 18 november 2016

Whèèèèè
er was geen Ro nieuws deze week

Hey
Stop met wenen !
Hier is Ro.
Deze kiekjes heeft mijn mama op facebook geplaatst
en oma heeft ze "opgeslagen" in haar foto archief
Morgen ben ik al 6 maand ouder dan op mijn geboortedag!

Hé Ro, kan jij ook al dineren met een lepel ?

Vaneigens !
Ik eet ook al biefstuk met frietjes met mes en vork !!
Whèèèèèè
Ik krijg nooit frietjes


Amaai, wat een blêtzak, die met haar mutske
Ze zouden beter haar mond volsteken met een tutter of een bijtring
zodat ze zwijgt.
Oma kocht me ook net een nieuwe bijtring
omdat ik altijd zo braaf ben op woensdagen.
Knaag- caoutchou vind ik momenteel kei kei lekker 

En euh, dat van die biefstuk en zo is niet waar.
Oma laat me nog niet mee-eten met opa
Ik ben nog een pap vegetariër.

Dander de kat vindt het plezant als ikke bij oma en opa ben.
Samen met oma kijk ik graag in boekjes.
Er is een boekje met een ECHT poppenkasthondje door de bladzijden...
Dander is er ook gek op
Ze denkt dat het hondje een muis is !
Domme domme poesiemauw !!

Ik speel al ukulele
Dat kan ik super a tonaal en a-ritmisch
( ik sla melodie en tempo lekker in de wind)
Bij het volgende free jazz optreden van opa zal ik zeker mee mogen op 't podium !
 Hmmm.... die Ro kan nogal stoefen.
Ik vraag een GROTE gitaar aan de Sint, NA !

Ooooooooppaa
gaan we nog eens zingen van de stooooooomboooooot ?


Whèèèèè
ik wil ook stoomboot


Blèten zal niet baten.
Ik ben 't enige hemelbeestje van opa !








Geen opmerkingen:

Een reactie posten