vrijdag 4 november 2016

*  Vertaling :
keun : - " wat wil je eten vannavond ?"
beer : -  " 't is gelijk. Beslis jij dat maar "
...

Ik heb de cartoons en schattige illustraties van Liz Climo ontdekt!
Haar getekende grapjes zijn zo herkenbaar uit 't dagdagelijks leven gegrepen.
'k ben er gek op.
Deze conversatie zoals hierboven had ik zelf net nog met papa beer !

Aangezien we straks wat onverwacht maar aangenaam bezoek krijgen
van Manette en Luutje, twee dierbare nichten
heb ik beslist om jagerschotel in de oven te serveren vanavond.
 3ssens keun had echter geen worteltjes in huis 
én geen zin/tijd meer voor boodschappen
dus doen we de spinazie-uit-de-diepvries variatie.
 
Dat zal ik NU op voorhand klaarmaken
dan heb ik straks tijd om veel bij te babbelen



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten