zaterdag 6 juni 2015

Bedbezighoudingen...

 BLIKSEMS !!

STORM en ONTIJ
kletterende regen en rollende donder
gisternacht
na die hittegolf...
toch
heb ik goed geslapen en
we waren hélemaaaaaal nie bang nie!

geen zorgen!
Alles blijft de goede kant opgaan.
(ik kreeg een blokkendoosje van vriendin Lieve
en op de houten kubusjes staat :" *don't *worry *" 
Zorgeloos kijk ik nu vanuit mijn canapé naar mijn blokkentorentje.
Ik bedenk welke zin ik nog kan vormen met die letters...
Gerda stuurde een Chagall puzzel kaart
(omdat we de geplande tentoonstelling in Brussel van die artiest nu moeten missen...)
'k smeerde , zittend tussen rozen, de gekregen lotion en lekkere geurtjes op mijn body...
Nog altijd opkikker kaartjes en gezondheids/herstelwensen in mijn bus en gsm.
Dat doet deugd
Hierbij nogmaals langs deze weg :
 

" vertaling : "wel, ik heb alle boeken in huis gelezen... wat nu ?"
Geen nood - don't worry.
We zijn vooruitziend naar de bib geweest!




Kan naast mijn DVD RANTSOEN
mijn bedlegerige tijd opvullen met een Jeroen Brouwers MARATHON

Bovenstaande boeken heb ik al uit.
Aanraders.

 
Eerst nog een gezondheids-dutje
wat snoezelen.
de weekend gazetten kunnen wachten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten