dinsdag 30 juni 2015

Phffff... pfff pffff....
WARM !!



Aangezien ik deze allerlaatste zeer hete schooldag
NIETnaar school moet
(gepensioneerden hebben eeuwig vakantie)
en aangezien we geen bezoek besteld hebben;
overweeg ik
om vandaag
en tot de hittegolf gedaan is,
mijn soutien aan de wilgen te hangen
véééls te warm !


links- of rechtshandig
de scholieren zullen hun zomer zonnig inzetten !

 JEIeieieieieieieieieiiiiiiiii!
Grote vakantie !!!!!!
Geniet ervan gasten!

  Ik zoek de schaduw op
wat lezen
dutje doen
badje doen
slaatje eten
ijsje likken


PS : nog een aanrader voor lezers
Vriendin Lieve die me dit uitleende en zei "iets voor jou"
 + de flap van deze parel
waar staat :
"PURE POEZIE, verbluffend mooi ! "
hebben gelijk !!!
Meesterlijke lectuur
Ik kon het boek niet neerleggen!
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten