dinsdag 2 juni 2015

Surrealistisch vervolg
medisch bulletin.


Na anesthesie of volledige verdoving
gebeurt het nog-niet-echt wakker worden in verschillende stadia
in een toestand van echt niet zo'n zalige zatheid....
Toen ik post-operatief de rolluiken voor mijn ogen begon op te trekken
zag ik een lichtblauwe ruimte en onwezenlijken kweelden in de verte
"Maria, mevrouw Dr...........  MARIA wakker worden !"

Ik wilde helemaal niet wakker, ik wilde nog even in dat surrealistisch bleekblauw vertoeven
ik ontsnapte aan de onwezenlijken en wilde WEG uit die kille wakkere ruimte...


 "Maria... MARIA, wakker worden, Mevrouw Driessene , wakker worden...."


Uiteindelijk stopte mijn trein der traagheid
de mist trok op
ik besefte ineens 
IK BEN MARIA!!
IK ben mevrouw Driessens !!

Ze weten hier in die bleekblauw-witte wereld niet dat NIEMAND me zo noemt !!
'k Zal maar effe een grimas trekken en mijn ogen opensperren....

Soezelend werd ik op mijn vier wielen de lift in gereden
terug naar kamer 306
Aha.... man en zoon zweven ook hier binnen......
 
 
en ondertussen....
ben ik en een realistische wereld weer lekker thuis

Ik laat me verwennen door man, kroost, familie, vrienden...

word vervolgd deze namiddag na mijn gezondheidsslaapje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten