donderdag 4 juni 2015

Vervolg verslag herstel-werken van  barmhartigheid.

 Hoera!
Rechtkomen en zitten gebeurt iets comfortabeler
want gisteren heeft de huisarts mijn navelstreng met redon eruitgehaald.
Ai en oef !!
Hij deelde barmhartig mee dat ik herstel zoals het hoort na zo'n operatie.
maar... eerst nog 2 weken volledig moet rusten en
daarna nog minstens 4 weken rustig aan moet met de buikspiertjes en omliggende gebieden
voor ik al mijn snode doe- en uitstap plannen ten uitvoer breng.

voorlopig dus ... enkel ontspanning waar je enkel brein/hand/vinger coördinatie gebruikt.

 Wow
wat een zonnige dag vandaag!
Jammer, jammer dat er hier in onze straat geen "crème-kar" passeert.
Manlief zal straks zien wat we nog in onze diepvries hebben....


 Hierbij wens ik alleman een mooie dag en ik zal dromen
van alle zomerse weiden en paden die ik binnenkort weer kan ontdekken!



Wist niet dat zuster Godelieve wijn een aperitief was!
Hmmmm.... aperitieven ??
Vroeger gaf mama die Godelieve wijn aan haar zieken of herstellenden
mét madeleinekoekjes!
Heb die flessen bloedwijn al lang niet meer gezien.
Bestaat dat nog... wegens dat BLOED in de naam vond ik het vroeger al niet lekker


'k zal misschien beter "witte wijn of martini" 
op manliefs boodschappenlijstje zetten....
Bloedwijn vind hij toch nooit vermoed ik ....








Geen opmerkingen:

Een reactie posten