maandag 20 mei 2013


Baby Jonas
Een stevig baasje.
Ik noemde hem een "vadzig koninkje" omdat hij zo graag sliep 
en zo makkelijk en genietend moedermelk dronk
- een rustige, heerlijke boreling! -
Deze foto is  28 jaar geleden genomen in ons mini tuintje in de Groenstraat 
 (een straat die allesbehalve groen was)

Ik hield van "Dujardin" hemelsblauw in die tijd...
De lentezon wilde deugniet Jonas' oogjes nog méér doen blinken
maar zoonlief hield niet van FEL en kneep zijn Dujardinblauwe kijkers
grimassend dicht.
Deze foto vooral ook omwille van het truitje!
Reeds toen handwerkte ik uit plezier, voor de kroost
Ik was TOTAAL vergeten dat ik DIT breide...
in pure katoen van "La Pie qui chante" 
('k heb nog altijd restjes)
Had ik het kleurige clowntje maar bijgehouden!!!
ZOVEEL gebreid toen de kinderen klein waren....
WAAR is dat allemaal naartoe ???
Naar jongere neefjes, nichtjes en vriendjes vermoedelijk
 
....
hoop dat ze er evenveel deugd aan hadden als ik nu
terwijl ik bij deze foto terugblik naar toen...

(overmorgen is zoonlief JARIG!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten